Kulturystyka.org.pl najlepsze diety na masę

Aby stać się silnym i potężnym, potrzebujesz kalorii i to naprawdę dużo protein, o wiele więcej węglowodanów i nie za wiele tłuszczu. Sportowiec siłowy - czy to kulturysta, lub rywal judo może odpowiednio się wcinać jego jadłospis na masę to 4500 kalorii codziennie, z czego większość może pochodzić z produktów węglowodanowych ok. 60%, które stanowią główne źródło zastrzyku energii. Wydolność jak i poziom energii idą w dół, gdy spożywasz
węglowodanów spada poniżej 50%. Węglowodany powinny pochodzić od produktów ze zbóż: pieczywa, płatków, ryżu, makaronów, a także z roślin strączkowych, zdrowych warzyw, owoców i mleka

Dieta na masę jest głównie po to by polepszyć swoją wagę w celu zwiększenia swoich muskułów, każdy kulturysta będzie marzyć by mieć piękne tricepsy dlatego takie efekty uzyskujemy dieta na masę głównie dzięki dietce którą zapełniamy wszystkich jednej osoby muskuły by wyglądały na bardzo, niewiarygodne i nakoksowane.

Dane firmy:

  • Ulica: Połabska 50
  • Kod pocztowy: 61-699
  • Miejscowość: Poznań
  • Województwo: Wielkopolskie

Statystyki: